Victoria Wahlström

The good things keep on coming

Publicerad 2009-03-26 21:50:34 i Allmänt,

Tra la la la...jani, dagen den blev bättre!

♥ För det första har jag fått pluggfeber och har jobbat på som in i tusan. Psykologi, svenska, projektarbete, matte, ja ni fattar - (applåder)

♥ För det andra har jag städat klart mitt rum - (applåder + busvisslingar)

♥ För det tredje har jag skickat in min studentsida och klassidan - (applåder + jubel)

♥ För det fjärde smäller det..haha, nej jag har bara slängt in tvätt i maskinen - (applåder + skrik)

♥ Och för det femte... jag är klar i tid och jag gå och lägga mig tidigt - (STÅENDE OVATIONER)

NU mår jag bra..ska hoppsa in i duschen och sen hoppsa vidare ner i en varm, mjuk och go' säng.

Morgondagen blir nog lika bra den med helg, Göteborg och BONES ♥

Sov sött
Kram Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela