Victoria Wahlström

Oj, oj..stress, stress

Publicerad 2009-03-19 20:41:02 i Allmänt,

Jaha, då börjar dålig-blogg-uppdatering med mig, Victoria, igen!!

Jag ber om ursäkt men jag har haft händerna fulla så att säga. Slutade fyra och efter det har jag gjort min studentsida som ska vara inne idag, 4 sidor psykologiläxa, svenska tal, engelskaglosor och städat mitt rum. Elr aah jag ska städa mitt rum..

Men lite måste man ju synda så jag va inne på Facebook en liten sväng och gjorde ett Quiz "Vilken bil kör du?" och ni anar inte hur jag garvade när jag fick se resultatet...höll på att ramla av stolen!!


klicka på miniatyren för att se vilken bil det blev





För er som inte vet så e det PRECIS den bilen jag kör (en vit också), snacka om att träffa mitt i prick!!

Kram Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela