Victoria Wahlström

Natti natti + filmtajm

Publicerad 2009-03-19 23:17:01 i Film,

... imorgon kommer Bones ♥

men nu ska jag sova, talet får gå som det går..jag har iaf gjort mitt bästa (typ). har ett dilemma bara:

♥  öva på talet
♥  eller se på Bejnamin Button

hum, svåååårt val...pff, vem försöker jag lura! klart det blir FILMTAJM!!

Det ska bli spännande att se hur den är, jag har hört så mkt bra om den :) Dessvärre är den 3 TIMMAR lång så jag får nog köra två nätter i rad ;) kolla in trailern nedan vettja, och ge mig er åsikt, vare sig ni sett den eller inte :D

Enjoy
Kram Victoria


The Curious Case Of Benjamin Button:

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-19 23:29:22

Nej, pudel OCH fårhund.

Postat av: Leia

Publicerad 2009-03-19 23:29:45

Sov gott. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela