Victoria Wahlström

Ingen jävla god morgon!

Publicerad 2009-03-23 11:58:45 i Allmänt,

Jaha, idag vaknar jag upp med "solen" i ansiktet och tänker "gud så skönt med sol och värme, äntligen börjar våren. Legings och skinjacka, jippie" men nefan! Reser mig upp i sängen och tro fan det, SNÖ!!! I mängder... jag gräver snart ner mig!

Iaf, jag kom upp och började göra mig i ordning inför the school, och vad tror ni händer då, BRANDLARM! Så där står jag med ett mascaramålat öga och fryser i snön, VART FAN TOG VÅREN VÄGEN??

Som tur va det bara en plattång som hade utlöst larmet och jag kunde lunka iväg till skolan 10minunet försenad.

Resten av dagen har bestått av ett franskaprov som jag helst inte vill nämna, men för övrigt har dagen varit den samma.
Klockan är nu 12.00 så vi får väl se vad som kommer att hända! ;)

Nu ska jag hitta på något och sen har jag Företagsekonomi...

Kram Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela