Victoria Wahlström

Helgen

Publicerad 2009-03-22 20:44:27 i Film,

Var i Göteborg i helgen så jag har varken haft ork eller tid att blogga (A)

Vad hände då? Jo...

♥ I Fredags var jag med min älskade bästis, vi tog det lugnt och gjorde det bästisar brukar göra ;)


oj, vad normala vi är!

♥ I lördags kom the big suprise. Vi tog släkten på en färd till Björholmen, Tjörn där vi visade vårt nya sommarställe (det gamla har vi kvar)... snacka om att de blev överraskade :D jag längtar SÅÅÅÅÅ!!!!!

♥ och idag (söndag) var jag på stan med min bror och shoppade lite, det blev en väst och en foundation =)

Nu har jag sett på The Golden Compass (för 2a gången) den är så mysig men jag tycker slutet är frustrerande!! dessutom verkar det inte bli någon fortsättning. Men tänk om man hade demoner som de i filmen hade, hum, jag undrar vad för djur jag skulle ha?! filmen får 3 av 5 pudlar ;)

Justeja, Benjamin Button! Buuuuuuhäääääää. säger jag bara... vad jag grät i slutet. Den va verkligen jättebra och vacker och guuuuuuuud va snygg Brad Pitt va da, jag fick ont i hjärtat när han va i sina bästa år så att säga (hello gorgeous!) den får SJÄLVKLART 5 av 5 pudlar...vad annars ;)

Nej, nu ska jag sätta mig ner och plugga lite franska (oui oui oui) sov sött mina kära ♥

Kram Victoria

Kommentarer

Postat av: jessipessi

Publicerad 2009-03-22 22:51:54

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela