Victoria Wahlström

Hääärlig dag

Publicerad 2009-03-26 16:21:03 i Serier,

Guuuud! Solen skiner, jag fick grymt bra komentarer på psykologin, imon är det göteborg och jag har "plugglust" :D så nu kan inget gå fel!!

Reaperavsnittet igår va lika bra som vanligt. Jag säger det igen, jag bara ÄLSKAR Zack!!! (marry me XD)

Dagen blir bara bättre, har till och med plockat undan på mitt rum så nu återstår bara damsugandet...*tjohooo* men med mitt humör idag går väl det också som en dans på rosor ;)

Nej, nu ska jag kika lite på BonesWiki och se vad för gossip vi kan hitta ;)

Kram Victoria

Till ett bra humör måste man ju ha en bra låt: EMD - Baby Goodbye (ääääälskar den!!!):

Kommentarer

Postat av: Belinda

Publicerad 2009-03-26 19:19:02

Innan melodifestivalen visste jag inte så mycket om EMD men nu har jag upptäckt att de faktiskt är helt okej. Den här låten är i alla fall mycket härlig!

Postat av: Belinda

Publicerad 2009-03-26 19:20:02

Innan melodifestivalen så visste jag inte mycket om EMD men nu tycker jag att de är helt okej. den är låten är i alla fall mycket bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela