Victoria Wahlström

Grennaskolan in my heart!

Publicerad 2009-03-24 22:54:58 i Allmänt,


"GUUUUUD vad jag älskar denna skolan!
Det finns ABSOLUT inget bättre än den! den som inte går på skolan borde vara dum i huvudet... hur kan man inte älska denna skolan.

det är AAAALDRIG något fel. ALLT och ALLA är så perfekta!!! Hur skulle man någonsin tycka illa om denna himmelska plats på jorden, de borde banne mig byta namn på Grännaskolan, till den HIMMELSKA SKOLAN!!! för det är vad den är, himmelsk. Alltid glatt och fridfullt, inga lärare att ogilla. Alla barnen går runt med SOLSKENSLEENDE på läpparna och det fins ABSOLUT inga fördommar eller styggheter, ALDRIG!!!

Och jag som flyttade där ifrån, HUR KUNDE JAG!!!!! Jag förstår inte vad som hände, kanske för att en elak stygg demon kom och lurade mig, för vad kan vara fel på skolan!!!! UNDRA DET JA!??

Så börja på Grennaskolan för i helvete....det finns inget bättre!!"


NÖJD?!?!!? (du vet vem du är och vad jag syftar på!)

 - Visst jag är tacksam för att gå på skolan och jag klagar inte på det, men det är fan inte alltid så jävla himmelskt och det kommer det aldrig att vara, ingen skolan är det!!! Men ibland måste man få ha sina bad-days och den som inte har det e fan inte mänsklig!!! dessutom får jag skriva vad jag vill, jag är 18 och ska snart lämna detta ställe för gott...punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela