Victoria Wahlström

2009-03-24

Publicerad 2009-03-25 12:37:19 i Allmänt,

HAHA :D 3månader tills jag fyller 19. Längtar ihjäl mig här borta i Gränna!!

Onsdag idag och bara tre dagar kvar till Göteborg och helg!! Morgonen har varit MEGASÖMNIG, det var precis att jag orkade gå upp ut sängen.. men idag ska jag lägga mig tidigt (ha! yeah right...)

Usch, har lite dåligt samvete efter att jag och mamma "bråkade" igår. Jag vill ringa henne men jag är så rädd att hon kommer dra upp det och då kommer min stubin att säga *poff* haha, men som man säger: "ta tjuren vid horen" så det är väl bara till att greppa telefonen och slå henne en pling :)

Har för övrigt bara finslipat på klassidan och nu kan den itne bli bättre, fan va stolt jag é :D

Men nu ska jag göra lite psykologi, ringa mammsen och sen är det musikalträning (laaaa...)

Kram
Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela